Utolsó kommentek

  • gatsy: remek kutya! Like-olom! A zenét is!:) (2012.03.12. 08:42) Géza
  • Whale001: @Péter Anna: Szia, tehát Te is sajnalod a kutyát? Landrover alkatreszeken élni.... Pfffff.... Én i... (2012.03.10. 21:15) Géza
  • Péter Anna: @Whale001: :DDDDDDDDDDD (2012.03.10. 20:53) Géza
  • Whale001: Legalább egy normális lény van a telken...... (2012.03.09. 20:01) Géza
  • Rocko-: @Tie: hot dog? :) (2012.03.09. 15:14) Géza
  • Utolsó 20

Tie szerint a világ

Friss topikok

  • gatsy: remek kutya! Like-olom! A zenét is!:) (2012.03.12. 08:42) Géza
  • Rocko-: @Vidrás Veca: csak nagy mosoly. :) (2012.02.03. 22:14) Favirág
  • streetsta: Csodás, csodás videó! Az az igazán szép, hogy hiába olvastam el előre, mi fog történni, így is vi... (2012.01.11. 22:42) Kellemes Karácsonyi Kalapálást!
  • ommm: Lagzis autó ez lesz?! :) (2012.01.11. 22:18) Még szívunk!
  • Rocko-: @biker_kolee: ááá, majd holnap, ez csak ilyen agytekervényt megbaszó szópetting volt. :D (2012.01.10. 12:14) Nagyon szeretnénk szívni!

Linkblog

Géza

2012.03.09. 14:00 | Tie | 8 komment

Címkék: Rolling Stones Géza

Géza a kutyám. Nyáron jött, amikor épp Levente öreg Landyját bütyköltük, a Bugit. Szombaton korábban zárok, így már délután otthon vagyok. Dögletes meleg volt, tűző napsütés, árnyékban 35 fok. Ahogy befordultam az utcába, azonnal feltűnt hogy valami furcsaság van. Géza ott feküdt a Bugi alatt az árnyékban. Adtam neki egy nagy tál hideg vizet, meg egy doboz macskakaját (más nem volt otthon), és hagytam, hagy egyen-igyon. A kaput nyitva hagytam, ha akar, jöjjön be. Fél órán belül már a teraszon volt.
Villámgyorsan kiderült, hogy okos eb, először kérdezés nélkül besétált a házba. Kitessékeltem.
Visszajött, megint kitessékeltem. Harmadszorra a küszöbig jött. :)


120309---Geza.jpg

Tipikus csavargó, folyton kirándul, időnként, főleg kajaosztáskor otthon tiszteletét teszi. Tele van jó tulajdonságokkal, pl. a kerítésen tátongó lyukakon át átmegy sz.rni a szomszéd telekre, és mély elhivatottsággal kergeti a kerten keresztül a másik szomszéd macskáját. :)
Tavaly egész nyáron csavargott, míg napközben egyedül volt. Ahogy reggel eljöttem otthonról, ő is elindult, aztán este, amikor hazaértem, persze előadta a "hú-de-örülök-neked-annyira-unatkoztam-itthon-egyedül" kezdetű dalt, porban hempergéssel, és nyüszögéssel körítve. Ja, imád a porban hemperegni, pedig utána mindig tüsszent egy baromi nagyot, de ez őt láthatóan nem zavarja. Géza egy öntudatos és önérzetes dög, annak ellenére, hogy úgy tűnik, beleszarik az egész világba, és tőle aztán történhet akármi, nem izgulja magát túl a dolgokon. Ettől még, vagy talán épp ezért, tudja, hogy ő mit akar. Sírva röhögtem, amikor Hajni mesélte a minap, a tomboló szél kinyitotta a kaput, Géza és Pötyi elkolbászoltak. Hajni utánuk szólt, hogy héló, hova-hova. Pötyi lekonyult füllel sunnyogott vissza a sarokról a meghiúsított csavargásból, Géza is jött a kurta lábain futva, Hajni előtt lelassított kicsit, ránézett, majd felgyorsított, és továbbfutott csavarogni a kis rohadék. "Értem én, hogy gyöjjek haza, de azt majd én tudom."


120309-Geza02.jpg

Mostanában, hogy megkezdődött a tüzelési időszak - vasárnap Jahnoval mi is megkezdtük, be is tüzeltünk a tárcsa alá azonnal, most hétvégén meg a nagy ződ tojást fogjuk beizgatni Hajnival - Géza is kevesebbet van otthon, mivel van még egy-két kisebb hézag a kerítés alatt, ahol ki tud csavarogni. Fene egy ízlése van. Egyszer véletlenül elfelejtettem kaját vinni haza, azt kapta vacsorára, amit a hűtőben találtam. Volt egy kis puhára punnyadt kovászos uborka, és pár szelet zserbó. Gond nélkül tüntette el. A körömpörköltből a köröm, az bezzeg máskor ott maradt a tálon.
Kedvtelése továbbá, hogy a gyalog a vonathoz távozókat az vasútmegállomásig kíséri mindennemű "nemmészhazaazanyádúristenit" ellenére, majd amikor a vonat elmegy, hazaballag.

A bejegyzés trackback címe:

https://polisztirol.blog.hu/api/trackback/id/tr864299714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hódos Hajnalka 2012.03.09. 14:05:01

Most sincs itthon reggel óta, csak mondom.... :)

Péter Anna 2012.03.09. 14:16:02

Tie, azt tudod, hogy a nagy ződ tojás arra van kifejlesztve, hogy ne legyen benne rágós a minden?
:DDDDD

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2012.03.09. 14:44:05

@Péter Anna: Na, a gyomoragyú megszólalt. :-D
A poszt a kutyáról szól. Tudod, az az a hús, amelyiket nem süssük meg! ;)

Whale001 2012.03.09. 20:01:08

Legalább egy normális lény van a telken......

Whale001 2012.03.10. 21:15:41

@Péter Anna: Szia, tehát Te is sajnalod a kutyát? Landrover alkatreszeken élni.... Pfffff.... Én is csavarognek. B.

gatsy 2012.03.12. 08:42:02

remek kutya! Like-olom!
A zenét is!:)
süti beállítások módosítása